.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب فاضلاب شهری ؛
اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد.....
اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل

شمال نیوز:  نماینده بابل در مجلس با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب فاضلاب شهری  گفت: آب شرب فعلی سلامت شهروندان بابلی را تهدید می کند.

به گزارش شمال نیوز ،  حسین نیاز آذری با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد.

وی با انتقاد از کندی اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف ( شهرهای پرجمعیت استان) اظهار کرد: روند موجود وعده وزیر نیرو برای بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب بابل را درخرداد ۹۸ محقق نمی‌سازد و دو تصفیه خانه موقت شنی نیز توانایی کامل تصفیه بهداشتی آب مصرفی بابل را ندارند، بنابراین آب شرب فعلی سلامت شهروندان بابلی را تهدید می کند و ضرورت دارد وزیر نیرو و استاندارمازندران تمهیدات ویژه برون رفتی اتخاذ کنند.

نیازآذری افزود : با وجئذ مخاطرات زیست محیطی که اقلیم بابل به خاطر بالابودن سطح آب دچار آن است، اجرای هرچه سریع تر جمع آوری، شبکه سازی، هدایت و تصفیه  فاضلاب شهری ضروری است اما متاسفانه عملا شاهد تعطیلی و رکود طرح های مذکور هستیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل نبود اعتبارات و اتصال نیافتن نقاط انفصال شبکه، هزینه‌های انجام شده عملا بی اثر شده و تصفیه خانه فاضلاب نیز با بحران زیست محیطی و انباشت پسماندهای جامد مواجه شده است.

وی تاکید کرد : پارلمان شهری، شهرداری، فعالان زیست محیطی، تشکل های مدنی، شبکه های اجتماعی، اصناف و رسانه‌های گروهی در تماس های مکرر نسبت به بهداشت محیط و سلامت آب شرب شهرستان و بخصوص وضعیت نگران کننده تصفیه خانه فاضلاب هشدار می‌دهند اما وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه با وجود این نگرانی‌ها و تذکرات، جلسات، وعده ها و مکاتبات متعدد پارلمانی، منابع و اعتبار مورد نیاز را تامین نمی ‌کند.‌

نماینده بابل با اعلام خطر جدی نسبت به وضعیت نامناسب اجرای فاضلاب شهری خواستار توجه فوری دولت و تخصیص کامل اعتبارات مصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

از بابل 25 دي 1397
ما تا حالا آب سالم داشتیم یک سال مانده به انتخابات آب ناسالم شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آب هم آب قدیم ،آب هم سیاسی شد ،انتخابات که تمام شود مجددا آب بطور خودکار سالم میشود
نا شناس 25 دي 1397
عدم كفايت مديرعامل آبفاي شهري استان همه ي شهرها رو درگير كرده..اقاي استاندار مدير جوان و جهادي جايگزين كن
مبین 24 دي 1397
ضمن تشکر از نماینده محترم بابل یادآور می شود وضعیت در ساری بدتر است. همین دیشب لوله کش منزل به من گفت که وضع املاح در آب شرب ساری بیداد می کند و حتی گرفتگی لوله ها و شیرها بعد از مدت کمی کار خسارات هنگفتی به اقتصاد خانواده ها می زند و باید همه را عوض بکنند و یا تعمیر کنند. حالا حسابش رو بکنید که خانواده هایی که برای نصب تصفیه آب توان مالی ندارند باید در آینده بابت درمان سنگ کلیه و سنگ مثانه و سایر معضلاتی که در اثر مصرف اب پر املاح چندین برابر آن را خرج دوا و دکتر بکنند. چرا تصفیه خانه آب شرب ساری سال ها مورد بهره برداری قرار نگرفت؟ نماینده های ساری چرا برای پیگیری این امر مهم همت به خرج نمی کند؟ چرا شهرداری ساری برای شهروندان خود در این مسئله کاری نمی کند؟
نا شناس 25 دي 1397
چقدرزودبفکرافتادی جناب اقای نیازمگه دردوران تصدی جنابعالی درفرمانداری بابل نبودکه جنگل انجیل سی رابرای دفن ودپوی زباله انتخاب کردی حال این شده بلای جان همه مردم
shoja 25 دي 1397
از اب روستای صورت بندپی شرقی بگو که در طول تابستان یا 6 ماه اول سال اکثرا قطع می باشد و الان هم از ظهر هر روز قطع می باشد بماند که بوی وایتکس می دهد والله نیاز اورزانسی معظل اب چندین روستا که عبارتند از صورت-احمدکلا-کردمحله-شهربن-کاشیکلا که تاسیسات این مجتمع ابرسانی متعلق به25 سال پیش است و با ازدیاد جمعیت و خشکی چاهها باید چارهای اندیشید و مردم را از این مرارتها نجات داد
رضا 26 دي 1397
آقاي نيازآذري تا الان كجا بودي؟؟؟نتونستي دامادت مديرعامل كني حالا داري ميتوپي به اينكه آب بابل سالم نيست؟؟؟آقا بس كن لطفا.كردم معيشتشون دچار مشكل شده نون شب ندارن حرف از آب ناسالم ميزني؟؟؟الان دامادت مديرعامل بشه آب بابل سالم ميشه؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.